Saturday, November 20, 2010

Jumaat Masihi 2010,11,19

Jumaat datang lagi..minggu yang keberapa aku pun tak tau.. Ewm.. kali ni aku nak post sesuatu yang tak penting pun. Saja menaip kala kesorangan dan kebosanan tahap atasan. Jadi, tak perlu la terlalu formal, hehe. Sedar tak sedar dah pun nak sampai ke penghujung tahun 2010. Wah~ pantas betul masa ber marathon. Tahun depan pada 4 febuari, maka genaplah umur ku mencecah 21. Waah! aku pun tatau kenapa aku tak berapa suka dengan angka puluh-puluh tu. Mungkin sebab pemikiran aku bahawa, makin besar angka tu, maka makin besar la tanggungjawab aku kat dunia ni. Ya, dalam hidup, aku mesti ada sasaran. Tapi masalahnya, apa sasaran aku? Ewmm.. tahun depan ah fikir..(Dah jadi kelaziman~) Rasa-rasa nya tahun 2010 ni lah tahun yang paling biasa dan normal pernah aku lalui..Balik2 pusing2 buat benda yang sama.. maklum laa~ dulu ada ehem2~ taun ni takde.. Ahhh mampus ah. Apa dia buat eh sekarang? Arghhh~ lantak lah~ haha. Ewm, aku rasa nanti post pada hujung bulan 12, aku nak lampirkan gambar dari awal tahun sampai lah ke akhir. Kira macam jalan cerita, siap discription sekali. Nanti korang tengok je la.. Waa macam best je idea ni? Sebab bak macam omputih kata, "a picture worth a thousand words". Sebab tu aku tekadkan diri untuk mendekati ilmu fotografi. Ewm.., bicara pasal fotografi, kenapalah bila aku minat sesuatu benda tu, masa tu lah pulak nak jadi trend.. Argh! aku tak mahu angkara para trendy wankers sekalian ni, aku di cop poser. Ya, tak salah sebenarnya nak ceburi bidang ni, tapi kena lah ada ilmu..jangan diusung je macam bangkai hidup objek tu.. Secara jujurnya, bila aku berjalan kat mana-mana, acap kali jugak bila tengok budak-budak kecik, budak2 sekolah usung kamera dorang, aku terfikir.."wah..zaman aku sekolah dulu jangan harap ah nak pegang kamera mahal macam tu...kaya mak bapak dorang ya.." lalu aku pun blah dengan hati yang tak best. Ah! ini tidak adil. Tapi, seriously aku dah berazam, aku nak carik makan dengan bidang ni. Yang trendy wankers sekalian tu lantak korang la.. Aku harap trend ni cepat-cepat la habis.. Amin~ Tak sanggup aku nak tengok orang letak "_____ photography" kat setiap gambar walhal baru semalam pegang kamera..haha macam-macam la labu~ Okey ah, dah pukul 5:16 am ni. Dah cukup ah aku mengarut sampai sini je.. waarghh~ selamat tinggal dunia zZZZ~






:Are you bored with life? Then throw yourself into some work you believe in with all your heart, live for it, die for it, and you will find happiness that you had thought could never be yours. - Dale Carnegie



:Karp's

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...