Wednesday, November 24, 2010

Karya Kala Bosan.

Ehem2~ Okey macam biasa, bosan...sampai terfikir, bila lah nak rasa best. Sambil guling2 dekat hamparan karpet halaman rumah, tiba-tiba tergerak hati nak menggodek Adobe Photoshop.. Maka dengan keligatan otak dan sedikit inspirasi, maka terhasillah karya yang aku beri judul 'Batukan Dunia'. Kenapa tajuknya macamtu? Jangan tanya lah.. sebab aku memang suka bagi tajuk karya tanpa sebab. Maka, aku pun serta merta gantikan gambar kat header dengan gambar tu.. Sekali-sekala hias la blog ni dengan coretan warna-warni...kalau memanjang suram pun tak seronok jugak~ Ha! Satu lagi! Mesti ramai yang terfikir, kenapa bila aku buat editing je mesti guna gambar sendiri? Nak gila glamour kah? Publisitikah? Tak la kawan... Jangan negatif sangat.. Tu semua sebenarnya untuk membuktikan bahawa gambar-gambar dan grafik-grafik tu semua hasil kerja tangan aku sendiri..so tayah la nak letak logo '©'..haha padahal (karya tak seberapa pun) ataupun bagi mengelakkan mulut-mulut busuk mengata yang gambar-gambar tu semua ciplak..ambik kat internet. Ok, masa untuk buat assignment. zZZ~

okey ni lah hasilnya pada pagi rabu yang suram:

:Hurm..kumpul idea balik...zZZ



:Karp's

3 comments:

Sca Ndx said...

lawa sial, buatkan aku satu.hahha

Karp's said...

eish~
tade ah lawa~
haha~

Siti said...

waaa kreatif ah! salute lah kat awak. hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...