Thursday, September 2, 2010

Hey Si Rambut Aku~

Satu perkara yang paling aku rindu saat ni adalah saat aku berambut panjang~ wee terasa sangat rare ketika berambut panjang. Ramai orang kata aku sesuai berambut itu, berambut ini, berambut sedemikian.. tapi dalam banyak yang orang 'kata2' kan tu aku masih anggap rambut panjang tu macam punca inspirasi. Macam jugak sasterawan negara kita A.samad Said, beliau bela janggut & misai panjang2 bersebab. Sedemikian jugak alkisah rambut ni.. Tapi memandangkan aku fikir umur pun dah tak berapa nak best..so maka terhasillah satu keputusan yang nekad beserta keazaman yang sangat menyakitkan..lalu terkuburlah penantian 2 tahun beserta kesabaran nak bela rambut sepanjang tu~ Haha apa-apa pun kau akan ku abadikan dalam nostalgia romantik wahai rambut panjang. Tapi rambut sekarang pun okay gak ape? Sape peduli? hahaha~

:Ntah bila la nak dapat bela balik..rasa2nya dah tak dapat dah kot?? Aduyai~

>Karp's

1 comment:

ZNCRKOUT said...

rmbut kan melambangkan ciri2 seseorang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...