Wednesday, September 1, 2010

Selamat Tinggal Si Sumpah Seranah

Sedar tak sedar dah semakin hampir menemui bulan Syawal. Memang mencabar pada bulan Ramadhan tahun ni bagi aku. Dalam tempoh terdekat ni saja, segala pahit,manis dosa,pahala gembira,sakit hati datang bertandang bagai berebut-rebut. Pastinya hikmah itu ada mencelah di balik2 kejadian. Si sumpah seranah, walaupun lama tak berkunjung pada sebelumnya, ntah kenapa tiba2 beliau muncul sebagai tetamu dalam hati pada bulan mulia ni... arghh~ tapi mujurlah aku masih simpan kesabaran sebagai pain killer. Apa2 pun yang penting biar kebencian orang kita manfaatkan sebagai api yang menyuluh jalan gelap.. kalau aku pun jadi api..maka takkan habis marak yang membakar. haha im cool~ Hey si sumpah seranah, selamat tinggal kawan.. moga kau tak datang cari aku lagi. Harap2 stock pain killer aku masih cukup untuk tempuhi benda2 lain kunjung tak sudah nanti.





P/s: Ku gantikan lagu 'Naratu- Pukimak (Mother Fucker)' dengan 'Dream Theater - stream of consciousness (Arus Kesedaran)'. Ia adalah dua yang berbeza. Cool~



>Kar'ps

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...